سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 برنامه(اپلیکیشن) برتر اندروید در سال 2020

آیا تا‌به‌درحال حاضر برایتان این سؤال اتفاق افتاده که کدام نرم افزار‌های گوگل بیشترین تعداد دانلود در گوگل پلی را داشته‌اند؟

 

گوگل پلی به‌تیتر دکان قانونی نرم افزار گوگل، مرجع اولیه دانلود نرم افزار‌های اندرویدی برای اکثری از یوزرها میباشد و نرم افزار‌هایی که در فهرست پردانلودترین‌های این مغازه قرار دارا هستند، به‌احتمال بسیار زیاد دوستداشتنی‌ترین نرم افزار‌های دنیا می‌باشند. درین مقاله، شمارا با 20 نرم‌افزار‌ی اندرویدی که بیشترین تعداد دانلود را در گوگل پلی داشته‌اند آشنا میکنیم. اعتنا داشته باشید که درین نوشته‌ی علمی از نرم افزار‌های گوگل مانند «خدمت‌های گوگل پلی» (10 میلیارد دانلود) «جیمیل» (5.7 میلیارد دانلود)، «گوگل مپس» (5.9 میلیارد دانلود)، «یوتیوب» (10 میلیارد دانلود) و... به‌ادله اینکه به‌شکل پیش‌فرض روی به طور تقریب آحاد دستگاه‌های اندرویدی نصب میباشند، دیده‌پوشی می کنیم.

1. واتساپ (Whatsapp)

 

یکی نرم‌افزار‌های دوستداشتنی سیستم‌دلیل اندروید پیام‌رسان واتساپ میباشد. این در حالی ا‌ست که واتساپ هنوز در درحال حاضر تکامل و نتوانسته میباشد یوزرها متعددی در آمریکا‌ی ایالات متحده به‌دست آورد. دراین صورت، واتساپ یکی‌از پیام‌رسان‌های فوری پرطرفدار عالم شناخته می‌گردد که از سال 2014 تا به امروز و با بها 19 میلیارد دلار، در مالکیت فیسبوک جای دارد. در‌حالتی که نمیخواهید از مسنجر فیسبوک به کارگیری نمایید، می توانید روی واتساپ به‌تیتر آیتم‌ای جانشین اکانت نمایید.

 

تعداد دانلود: 5?875 میلیارد

پیوند دانلود: Whatsapp

 

 

 

 

2. فیسبوک (Facebook)

 

مطلقا عجیب وجود ندارد که اسم فیسبوک را مجددا در فهرست بالا مشاهده کنیم. با اینکه به کار گیری‌نکردن از فیسبوک در اکثری از کانال‌های اجتماعی به ترند تبدیل گردیده‌است، بازهم شاهد رویش چشمگیر این کانال‌ی اجتماعی به مدیر برند زاکربرگ هستیم. سوای شک و تردید می‌قدرت فیسبوک را یکی‌از شایسته ترین کانال‌های اجتماعی معرفی کرد که برای دانلود و استعمال‌ی یوزرها در گوگل پلی دردسترس جای دارد.

 

تعداد دانلود: 5?478 میلیارد

لینک و پیوند دانلود: Facebook

 

 

 

 

3. فیسبوک مسنجر (Facebook Messanger)

 

وجود مسنجر مخصوص فیسبوک نقش بسیار متعددی در پیشرفت این کانال‌ی اجتماعی کار کشته اعمال نموده است. در سال‌های قبلی، این مسنجر توانسته محبوبیت خویش را ارتقا دهد و ارتقا ربات‌ها هم باعث گردیده که‌این خدمت بیشتر از هر فرصت دیگری اثرگذار واقع خواهد شد.

 

لینک و پیوند دانلود: Facebook Messanger

 

 

 

 

4. اینستاگرام (Instagram)

 

اینستاگرام یک کدام از دیگر از اپ‌های دوستداشتنی فیسبوک میباشد. این‌طور که پیدا میباشد، نرم افزار اینستاگرام در‌مقایسه‌با فیسبوک، توانسته مسافت‌ی قابل قبولی ساخت و ساز نماید و این زمینه علامت‌دهنده قیمت و اعتبار فراوان آن میباشد. یوزرها اهل ایران متعددی هم در‌این نرم افزار عضویت دارا‌هستند و به‌نوعی به‌تیتر پلتفرمی بسیار عالی برای اجرا تبلیغات و ارتباطات اجتماعی شناخته می‌گردد و دوستداران بسیار متعددی هم داراست.

 

تعداد دانلود: 2?796 میلیارد

پیوند دانلود: Instagram

 

 

5. سابوی سرفرز (Subway Surfers)

 

در‌این فهرست، به یک بازی اشاره خوا‌هیم کرد؛ البته Candy Crush Saga وجود ندارد. بازی Subway Surfers بازی دونده‌ی بی‌آخرین میباشد که کودکی در هم اکنون فرار و گریز از سروان پلیس و سگ مخصوصش میباشد. این بازی از جولای‌ی 2018 به‌یک‌باره رویش بسیار متعددی تجربه کرد.

 

تعداد دانلود: 1?249 میلیارد

پیوند دانلود: Subway Surfers

 

 

 

 

6. فیسبوک لایت (Facebook Lite)

 

این اپ را می‌قدرت ورژن‌ای از فیسبوک برای کاربرانی دانست که تلفن همراه‌هایی با خاطر‌ی حافظه موقت یک تا دو گیگابایت دارا هستند. همینطور، فیسبوک لایت برای اشخاصی مطلوب میباشد که به کانال‌ی 2G دسترسی دارا هستند. ناگفته نماند تنی چند از خصوصیت‌های اساسی فیسبوک درین اپ به‌دیده میخورد. نرم افزار Facebook Lite ازجمله نرم افزار‌هایی میباشد که طرف داران بسیار متعددی داراست.

 

تعداد دانلود: 1?492 میلیارد

لینک و پیوند دانلود: Facebook Lite

 

 

 

 

7. Shareit

 

یکی شایسته ترین نرم افزار‌ها درزمینه‌ی نقل‌و‌جابجایی داده ها در اندروید، Shareit اسم داراست. این نرم‌افزار قادر است با سرعت زیاد همگی پوشه‌های تلفن همراه دربرگیرنده تصاویر و پوشه‌های ویدئویی و اوراق را در زمان کوتاهی به‌اشتراک‌ بگذارد. آمارهای منتشرشده نماد می دهد نرم افزار Shareit با سرعتی مساوی 200 برابر بلوتوث، داده‌ها را منتقل می‌نماید که در نوع خویش، بی‌نظیر میباشد.

 

تعداد دانلود: 1?290 میلیارد

لینک و پیوند دانلود: Shareit

 

 

 

 

8. مایکروسافت اکسل (Microsoft Excel)

 

مایکروسافت اپ‌ی اکسل را برای موبایل‌های گوشی اندرویدی پباده سازی و ارائه داده میباشد؛ نرم افزار‌ای که یوزرها متعددی زمان بر‌برهه زمانی معطل انتشارش بودند. با اینکه ممکن میباشد تعجب‌آور باشد، معیار دانلود اپ‌های اکسل و پاورپوینت مایکروسافت به‌مراتب بیشتر از مایکروسافت ورد بوده میباشد.

 

تعداد دانلود: 1?284 میلیارد

لینک و پیوند دانلود: Microsoft Excel

 

 

 

 

9. مایکروسافت پاورپوینت (Microsoft Powerpoint)

 

به عبارتی‌طورکه در بخش پیشین هم گفته شد، مایکروسافت پاورپوینت از دوستداشتنی‌ترین نرم افزار‌های کاربردی ویندوز به حساب میآید که مایکروسافت برای تلفن همراه‌های اندروید هم منتشر نموده است. شما میتوانید برای ارائه در کنفرانس‌های متفاوت و بیشتر درزمینه‌ی مباحث آموزشی از پاورپوینت استعمال نمایید.

تعداد دانلود: 1?264 میلیارد

پیوند دانلود: Microsoft Powerpoint

 

10. مایکروسافت ورد (Microsoft Word)

 

مایکروسافت با تکثیر نرم‌افزار‌ی Word برای اندروید، جورچین توفیق‌های خویش را کامل شدن کرد. با‌دقت‌به محبوبیت چشمگیر اپ‌ی آفیس، مکان تعجب وجود ندارد که اپلیکیشن‌ی اندروید آن بتواند توفیق‌های متعددی کسب نماید. نرم افزار آفیس قابلیت و امکان‌های بسیار متعددی دارااست و شما می توانید از آن ها در تلفن همراه اندروید هم سود‌مند گردید.

 

تعداد دانلود: 1?259 میلیارد

لینک و پیوند دانلود: Microsoft Word